دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد
دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
آهنگهای غمگین احساسی پروداکشن موزیک تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات در سایت دانلود پروداکشن موزیک
دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد
دانلود آهنگ جدید یاس به نام فریاد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاس به نام فریاد + متن

آهنگساز: خشایار اس آر
میکس و مستر: سعید انصار

 

تکست آهنگ فریــــــآس :
اینترو:
من میخونم و سکوتم رو دار میزنم // من میمونم و صعودم رو جار میزنم
بال میزنم….

ورس ۱:
میدونم که تو هم توی قلبت عقده های داری // عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریکــــــ
تو مثل من دلت سوخت از نقره های داغی // که هکـــــ کرده اسم ما رو نخبه های یاغی
الان ۱۲ شبه ، از صبحه پای کاریم // بازم رو به رو شدیم با سفره های خالی
این حرفا شدن فقط مشتی گفته های عادی // تو هم پری از این همه حفره های مادی
خیابونا پر از مشتی کاسب پست // پر از آدمای محتاج کاسه به دست
پر از آدمای خردمند و تحصیل کرده // که زندگی انزوا رو بهش تحمیل کرده
پر از آدمای سخت کوش کارگر // که کاغذ فردای روشن رو پاره کرد
پر کسی که دنبال پول کلی گشت // آخرم رسید به فروش کلیه ش
پر از اونا که سالها خوندن درسهای بدن // نا امید گذشتن از مرز های وطن
پر از بغضی که نترکید و اشکــــــ نشد // پر از استعداد هایی که کشف نشد
پر از اون کسایی که از خودی فریب خوردن // بعد یه گوشه تکـــــ و تنها و غریب مردن
پر از ، پر از من تو غصه های درد // بگو تو این لحظه از چی باید استفاده کرد؟

کروس:
از “فریاد” ؛ همین که داد میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم
از این به بعد حرفــــــ دلم رو “فریاد” میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم

ورس ۲:
پای حرفــــــ من بشین بگم چه زجه ها کشیدم // نسل ما چی دیدن قطره اشکــــــ ما چکیدن
مردمان بی غم ، درد ما رو دیدن // بی رحمتر شدن بد به حال میهن
چه باید کرد؟ از کی شکایت کرد؟ // از این سرنوشت بد که منو شکارم کرد؟
نه تقصیر از منه که بهش اجازه دادم // فکر میکردم یکی میاد واسه نجات آدم
غافل از این که قلبها پر از ترکشه // که باعث اینه چشمای تو تر بشه
غافل از این که هر کسی گرفتار دردشه // امیدوارم هرکی گره داره حل بشه
وقتی میبینی قیمت ها با قدمهای هجومی // پیش میرن به سمت رقمهای نجومی
تو مجبوری که به سقوطت پا بدی // چون که تو هنوزم اسیر حقوق ثابتی
یعنی تنها چیزی که سمت تو سرازیره درده // که تمام وجود تو رو سراسیمه کرده
بهم بگو تو این مسیر آیا چراغی میتونه که این راه رو روشن کنه؟ // پس چه راهی میمونه؟

کروس:
فقط “فریاد” ؛ همین که داد میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم

بریج:
بیا و با من دلو به دریا بزن // حرفــــــ دلتو “فریاد” بزن
تو این تباهی تو این سیاهی اینِ درمان درد ( ×۲ )

کروس:
فقط “فریاد” ؛ همین که داد میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم
از این به بعد حرفــــــ دلم رو “فریاد” میزنم // من میخونم و سکوتم رو دار میزنم
من میمونم و صعودم رو جار میزنم // و بال میزنم به اوج قصه هام میپرم

آوترو:
صدامو داری؟
هر لحظه یه شروع تازست // هر شروع یه تولد دوبارست
“فریاد” … « یاس » … “فریاس” … “فریاس” …

 

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰
Downlaod

دانلود با کیفیت ۱۲۸
Downlaod

دانلود با کیفیت ۶۴
Downlaod

 

 

 



تعداد بازديد : 210
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران